24. 9. 2010

ÚČESY, STŘIHY, BARVY, VLASY, ...KTERÉ MNE BAVÍ


Už několikátým rokem si ukládám fotky z internetu, které se mi líbí.
Tak tady Vám je představuji..

Přiznám se, že na krátké a extravagantní účesy moc nejsem..Vyloženě krátké vlasy mi tak nějak k ženám nepatří..myslím tim ježka a delšího ježka :-D ...

Vesměs se mi líbí velmi podobné typy vlasů :-D ..většinou husté, dlouhé :-D .. Nejvíce asi Ashlee Simpson..tam mi naprosto dostává ta barva.. :)
Vím, je to tu samá J. Alba, ale ona má zkratka pokaždé skvělé vlasy :-D! Nemohla jsem vybrat! :-D







7 komentářů:

  1. Krásné! :) nejvíc se mi líbí Jessica Alba,tu mám ráda už co jsem jí viděla prvně v televizi.Taky se mi zamlouvá barva vlasů Shakiry,já jsem taky tmavší typ a do takovéhle blond jsem vždycky chtěla jít,jen nemám odvahu :D

    OdpovědětVymazat
  2. Shakira v těch narovnaných vlasech vypadá kouzelně! DoteĎ jsem ji vždy vyděla jen v lokýnkách, ale ty rovné jsou podle mě na ní hezčí..:)
    Ach, jak já závidím Rihanně-té to sluší úplně ve všech barvách, střizích,.. :/ :)

    OdpovědětVymazat
  3. mě se nejvíc líbí vlasy J.Alby (nebo Megan Fox). Jessica je má dlouhé, husté, dobrou barvu a sluší ji i rovné, vlnité, drdol...

    OdpovědětVymazat
  4. kedysi sa mi pacila rihanna, ale uz sa mi zda ze to s tymi upravami prehana. inak ahley je fajn idu jej snad vsetky farby

    OdpovědětVymazat
  5. Jo tak to jsem stejného názoru.. Rihanna je pro mě teď absolutně nezajímavá..Dřív jí to mhohem víc slušelo.. Rihanna zestárla :-D, zesílila a začla experimentovat tak, že jí to spíš zkazilo :-D
    Přesně tak Ashley té jde opravdu všechno :-D

    J. Alba by taky mohla mít na hlavě cokoliv a pořád bude mít super vlasy a vypadat skvěle :-D

    OdpovědětVymazat
  6. mě se neskutečně líbí valsy Cheryl Cole! To je nádhera! A tady ve tvém výběru má krásný vlásky i Demi ..

    OdpovědětVymazat
  7. super, taky uvazuji ze to u me pravdepodobne chce zmenu...

    OdpovědětVymazat