27. 9. 2010

NELÍBÍ SE MI TAM !

Bahno, déééšt, spousta lidí, aut, autobusů... Je to na mě až moc chaotickééééé..
Jedna ulice vypadá jako druhá, všechno je pěšky daleko... Já jsem fakt asi buranka z maloměsta :-D. Oblíkám se blbě, vypadám blbě, protože je blbý počasí a blbá nálada a nemám čas se upravit. Prostě vidlačka přijela :-D ..
Vstávat v pět ráno mi neudělalo dobře :-D
Chvíli jsem na postu studentka VŠ a už se mi ten systém nelíbí :-D  a nebo spíš jejich jednání... :-/

Už oficiálně bydlím, ale dnes a zítra se ještě ohřeju doma :-D :-P

10 komentářů:

  1. :D já naopak tohle počasí a podzim všeobecně miluju! Jsem z vesnice,takže lítám venku v dešti, když neprší tak se psem nebo na koni,a myslím,že si to užívám :D

    OdpovědětVymazat
  2. :) snad se to zlepší , ono se musíš trošku víc zabydlet a rozkoukat :) přeju silné nervy

    OdpovědětVymazat
  3. S tím počasím souhlasím, vždyť prší už asi třetí den v kuse:/ A na město si zvykneš;)

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji:) Do Pardubic (do opravdovýho města razím až příští rok:D)

    OdpovědětVymazat
  5. Mám, ale tuším, že jezdí do Hradce, takže asi nic:D

    OdpovědětVymazat
  6. Upřímně řečeno - proto jsem si nedávala do Ústí přihlášku, kvůli tomu, jak to město vypadá. Přesně jak popisuješ, většinu města zabírají ulice se starými činžáky, Ústí je rozlehlé, všude je to daleko (už jen ta vlaková nádraží - U.n.L. Západ, U.n.L. Střekov - nevěděla vlastně bych, kam přijet :D)

    Ale myslím si, že to chce čas :) že to není vždycky hnedka, aby Ti to nové město nepřipadalo cizí. Snad si zvykneš ;)

    Musím se pochlubit se svou zkušeností v novém městě. v Olomouci jsem zatím spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  7. a kde, že to studuješ??? nějak mi to uniklo (?)

    -to počasí mi na náladě taky nepřidává a obzvlášť dnes:(...

    OdpovědětVymazat
  8. No u nas je naozaj teraz vonku krasne dufam ze sa to nezhorsi, ale pravda je ze pocasie vie naozaj pokazit naladu:(

    OdpovědětVymazat
  9. Neboj zvykneš si a pak nebudeš chtít jít pryč z Prahy. :-) Jo no a s tím počasím nic neuděláme...už aby bylo zase léto :-D.

    http://yasmine-yasminka.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. To počasí je otřesné!!:( už chybí jen bouřky!

    OdpovědětVymazat